Contributie

contributie

De contributies (en eenmalig inschrijfgeld nieuwe leden) voor het seizoen 2022/2023 (1 juli tot en met 30 juni) zijn als volgt vastgesteld in de Algemene Ledenvergadering d.d. 02-11-2022:

€ 295,00

Junioren A/B O18

€ 240,00

Junioren C/D O14

€ 215,00

Junioren E-F O10

€ 185,00--

Trimhockey

€ 125,00

Funkey Hockey

€ 99,00

Sevens(senior 22 wedstrijden)

€ 175,00

De genoemde tarieven zijn op basis van automatische incasso.

Het inschrijfgeld voor nieuwe leden bedraagt eenmalig € 25,-. Voor zaalhockey is geen inschrijfgeld verschuldigd.

De administratiekosten voor betaling per factuur bedragen € 10,- per hockeyseizoen. Het shirt wordt door de club in bruikleen ter beschikking gesteld. De kosten hiervoor bedragen € 10,-- per seizoen.

Betaling per factuur

Door middel van het ingevulde bankrekeningnummer op het inschrijfformulier en uw ondertekening machtigt u MHC de contributie te incasseren. Wanneer u per factuur wenst te betalen vult u uw bankrekeningnummer niet in op het inschrijfformulier.

Aanmelding tijdens het seizoen

Indien u zich aanmeldt tijdens het hockeyseizoen hanteert MHC onderstaande percentages voor de betaling van de jaarcontributie. Dit geldt overigens voor de contributie buiten de KNHB bijdrage om. Deze dient altijd te worden voldaan.

Aanmelding na 1 juni en tot 1 november: 100%

Aanmelding na 1 november en tot 1 januari: 75%

Aanmelding na 1 januari en tot 1 juli: 50%

Blessure, zwangerschap of stage in het buitenland

Wanneer een lid van MHC gedurende een langere periode, vanaf 3 maanden, niet kan meespelen door blessure, zwangerschap of bijvoorbeeld een stage in het buitenland kan restitutie van de contributie worden aangevraagd. Over de niet gespeelde periode ontvangt het MHC-lid 70% korting over de contributie met uitzondering van de KNHB bijdrage.

Restitutie kan worden aangevraagd door een mail te sturen naarpenningmeester@mhcmade.nl.

Korting meerdere gezinsleden

Wanneer uit uw gezin meer dan 3 personen lid zijn van MHC ontvangt u automatisch een gezinskorting. De contributiekorting, exclusief KNHB bijdrage wordt automatisch berekend over het jongste gezinslid.

Korting derde gezinslid: 10%

Korting vierde gezinslid: 20%

Korting vijfde gezinslid: 30%

Studentenregeling

MHC kent een studentenregeling. Deze is van toepassing op leden die studeren aan MBO, HBO of universiteit enuitwonendzijn. Studenten-leden ontvangen jaarlijks

€ 40,- korting op de jaarcontributie.

Gebruik maken van deze regeling kan door een mail te sturen naarpenningmeester@mhcmade.nl. Geeft u daarbij aan gebruik te willen maken van deze regeling met een bewijs van uitwonend student te zijn.

Zaalhockey

De zaalhockey contributie wordt jaarlijks vastgesteld en apart van de reguliere contributies geheven.

Tussentijdse afmelding:
Periode 1 juli tot 1 januari: 50 % teruggave contributie
Periode 1 januari tot 1 mei: geen teruggave contributie

Periode 1 mei tot 1 juli: geen teruggave contributie & € 75 administratiekosten ivm teamindeling volgende seizoen